Obec Hřibojedy

Základní informace

Obecní úřad

Obecní úřad obce Hřibojedy je vám k dispozici v úředních hodinách,
kdy si zde můžete vyřídit všehny potřebné věci.

Úřední hodiny

Pondělí

9:00 – 13:30

14:00 – 18:00

Úterý

9:00 – 13:30


Středa

9:00 – 13:30

14:00 – 18:00

Čtvrtek

9:00 – 13:30


Pátek

                 není úřední den

Úřednice:

Renata Dlouhá

Telefon:    +420 602 453 929
Email:        [email protected]



Zastupitelstvo

informace o volených zástupcích obce a obecních výborech, spolu s kontakty na jednotlivé členy a zaměstnance samosprávy najdete v sekci Zastupitelstvo obce Kontakty, kde zároveň můžete využít kontaktní formulář pro zaslání dotazu na obecní úřad a jeho oddělení.


Chci zařídit

O tom, co vše si na úřadě můžete zařídit se dočtete v sekci Chci zařídit, kde najdete i odkazy na detailní informace o jednotlivých agendách obecního úřadua způsobu jejich vyřizování.


Úřední deska

V sekci Úřední deska najdete nejen všechny aktuálně vyvěšené záznamy, ale i jejich archív. Ve filtračním bloku úřední desky můžete jednoduše vyhledávat dle typu dokumentu kliknutím na požadovaný blok s jeho názvem. Vyhledávat můžete i pomocí zadání požadovaného názvu do vyhledávacího okna. Pomocí datumového posuvníku vybíráte časové rozpětí zveřejnění dokumentu. 


Vyhlášky a veřejné zakázky

Všechny platné obecní Vyhlášky najdete na jednom místě.
Stejně tak jsou k dispozici i informace o postupu pro zadávání Veřejných zakázek, 
aktuální Výběrová řízení a seznam uzavřených Smluv.

V této sekci úřadu jsou i informace o Územním plánu obce.


publikováno: 17. 11. 2025 14:27, Markéta Hamanová

Novinky z úřadu

Voda

publikováno: 19. 11. 2025

  • Markéta Hamanová

Kalkulace ceny vody pro rok 2025

Cena vody je dvousložková.

Skládá se z ceny pevné - 50,00 Kč za měsíc

Služby a poplatky

publikováno: 17. 11. 2025

  • Markéta Hamanová

Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací.

Obec Hřibojedy podle § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), a ve smyslu nařízení vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, a v souladu s článkem 15 odst. 3 Obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) ze dne 27. dubna 2016, (dále jen „GDPR“), stanovuje s účinností
od 15. září 2018 tento Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací.