Starosta:
Mgr. Ing. Miloš Dohnálek, LL.M.
Místostarostka:
Bc. Markéta Hamanová
Zastupitelé:
Renata Dlouhá
Obecní úřad obce Hřibojedy je vám k dispozici v úředních hodinách,
kdy si zde můžete vyřídit všehny potřebné věci.
Pro rychlejší a snažší komunikaci s úřadem využijte obecní Formuláře,
které si můžete stáhnout, vyplnit a odeslat či přinést s sebou na úřad.
Pondělí
9:00 – 13:30
14:00 – 18:00
Úterý
9:00 – 13:30
Středa
9:00 – 13:30
14:00 – 18:00
Čtvrtek
9:00 – 13:30
Pátek
není úřední den
informace o volených zástupcích obce a obecních výborech, spolu s kontakty na jednotlivé členy a zaměstnance samosprávy najdete v sekci Zastupitelstvo obce a Kontakty, kde zároveň můžete využít kontaktní formulář pro zaslání dotazu na obecní úřad a jeho oddělení.
O tom, co vše si na úřadě můžete zařídit se dočtete v sekci Chci zařídit, kde najdete i odkazy na detailní informace o jednotlivých agendách obecního úřadua způsobu jejich vyřizování.
V sekci Úřední deska najdete nejen všechny aktuálně vyvěšené záznamy, ale i jejich archív. Ve filtračním bloku úřední desky můžete jednoduše vyhledávat dle typu dokumentu kliknutím na požadovaný blok s jeho názvem. Vyhledávat můžete i pomocí zadání požadovaného názvu do vyhledávacího okna. Pomocí datumového posuvníku vybíráte časové rozpětí zveřejnění dokumentu.
Všechny platné obecní Vyhlášky najdete na jednom místě.
Stejně tak jsou k dispozici i informace o postupu pro zadávání Veřejných zakázek,
aktuální Výběrová řízení a seznam uzavřených Smluv.
V této sekci úřadu jsou i informace o Územním plánu obce.
Starosta:
Mgr. Ing. Miloš Dohnálek, LL.M.
Místostarostka:
Bc. Markéta Hamanová
Zastupitelé:
Renata Dlouhá
Povinně zveřejňované informace dle zák. č. 106/1999 Sb.
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Poskytování informací podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
ŽADATEL O INFORMACE