Vítejte na stránkách obce Obec Hřibojedy.
Nastavení zobrazení
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete kdokoliv změnit pomocí nastavení cookie. V případě odmítnutí, jsou používany pouze Funkční cookies.

GDPR

Informace o zpracování osobních údajů

Správce údajů:

obec Hřibojedy

Sídlo:

Hřibojedy 60, 544 01

Datová schránka:

gjjapgg

Kontakt:

Mgr. Ing. Miloš Dohnálek, LL.M. – starosta obce

Pověřenec pro ochranu osobních údajů:

Mgr. Adriana Rychlá


Správcem osobních údajů je obec Hřibojedy,
IČO: 00581011, se sídlem: č.p. 60, 544 01 Hřibojedy.

Další kontaktní údaje na správce osobních údajů jsou:


Pověřenec pro ochranu osobních údajů


Obec Hřibojedy jmenovala pověřence pro ochranu osobních údajů, kterého můžete v oblasti ochrany
osobních údajů kontaktovat. Pověřencem je Mikroregion Hustířanka, IČO: 70951594, se sídlem č.p.
210, 54455 Dubenec a tuto funkci vykonává prostřednictvím kontaktní osoby:


Mgr. Adriana Rychlá,
Tel.: 736 135 424,
e-mail: [email protected]


Na kontaktní osobu pověřence se můžete obracet s jakýmikoliv dotazy a požadavky ohledně
zpracování Vašich osobních údajů nebo pokud si nejste jistí, jaká máte v této oblasti práva.

Obec Hřibojedy zpracovává osobní údaje občanů, vlastníků nemovitostí a dalších osob za následujícími
účely:

1) Zpracovávání na základě právních předpisů
Obec Hřibojedy zpracovává osobní údaje, protože jí to ukládají zákony a související právní
předpisy, například zákon o obcích, zákon o evidenci obyvatel, zákon o volbách do zastupitelstev v obcích, zákon o místních poplatcích, zákon o matrikách, zákon o svobodném přístupu k informacím a další.
Zpracovávané údaje zahrnují akademický titul, jméno a příjmení, rodné číslo, datum narození, státní občanství, místo narození a trvalého pobytu, údaje o uzavření manželství, úmrtí a další údaje.
Tyto údaje zpracovávají pověření pracovníci obecního úřadu obce Hřibojedy a v některých
případech jsou předávány státním orgánům a dalším veřejným institucím k plnění zákonných
povinností.

2) Zpracovávání na základě smluv
Obec Hřibojedy zpracovává osobní údaje i v souvislosti s uzavřenými smlouvami, například údaje o zaměstnancích, údaje o dodavatelích a jejich zástupcích, údaje o kupcích a nájemcích obecních nemovitostí.
Zpracovávané údaje zahrnují akademický titul, jméno a příjmení, rodné číslo, datum narození, státní občanství, adresa trvalého pobytu a kontaktní adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa, ID datové schránky, údaje o platu, odměnách a platbách, údaje o sociálním a zdravotním pojištění, bankovní spojení.
Tyto údaje zpracovávají pověření pracovníci obecního úřadu obce Hřibojedy a jsou využívány
pro plnění povinností vyplývajících ze zákonů a v některých případech jsou předávány ČSSZ,
finanční správě, Úřadu práce ČR, zdravotním pojišťovnám a dalším úřadům k plnění zákonných
povinností.

3) Zpracovávání na základě plnění úkolů ve veřejném zájmu
Obec Hřibojedy zpracovává osobní údaje na základě plnění úkolu ve veřejném zájmu, a to např.
za účelem informování občanů, pro oceňování jejich jubileí, zajištění některých služeb (např.
vyúčtování vodného a stočného), pro vypořádání veřejného projednání územního plánu a pro
další účely.
Tyto údaje zpracovávají pověření pracovníci obecního úřadu Hřibojedy a v některých případech
jsou předávány i dalším příjemcům (například v oblasti územního plánu jeho pořizovateli).


4) Zpracovávání na základě oprávněného zájmu
Obec Hřibojedy v určitých případech zpracovává osobní údaje na základě oprávněného zájmu
obce, a to např. v rámci ochrany majetku obce (například kamerové systémy, zabezpečení
objektů) nebo v rámci ochrany informačních a komunikačních systémů obce (například IP
adresy návštěvníků webu, přihlašování na wifi).
Tyto údaje zpracovávají pověření pracovníci obecního úřadu Hřibojedy a v případě
bezpečnostních incidentů mohou být předány Policii ČR nebo jiným příslušným orgánům.

5) Zpracovávání na základě souhlasu
Můžete obci Hřibojedy udělit udělil souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů pro jeden
či více konkrétních účelů. Tento způsob obec využívá pouze v nezbytných případech, kdy není
možné uplatnit jiný zákonný způsob zpracování. Souhlas se poskytuje za účelem zkvalitnění
služeb obce a je vždy dobrovolný, svobodný a může být kdykoli odvolán.

Další informace o zpracovávání osobních údajů
Obec Hřibojedy uchovává osobní údaje po dobu nezbytnou k účelu, pro který je zpracovává, případně
po dobu stanovenou spisovým a skartačním řádem.
Osobní údaje nejsou předávány do nečlenských států Evropské Unie.
Osobní údaje nejsou předmětem automatizovaného individuálního rozhodování, včetně profilování.


Vaše práva v oblasti ochrany osobních údajů


Právo vznést námitku
Máte právo kdykoliv vznést námitku proti zpracování osobních údajů. Pokud je námitka
oprávněná, obec zpracování osobních údajů neprodleně ukončí. Námitku můžete vznést
jakoukoli formou.

Právo na informace
Máte právo na přístup ke svým osobním údajům, které obec zpracovává, a na informace
o účelu zpracování, příjemcích osobních údajů, plánované době zpracování a o svých právech
v souvislosti se zpracováním osobních údajů.

Právo na opravu
V případě, že oznámíte obci, že došlo ke změně údajů nebo že údaje, které o Vás obec eviduje,
jsou nepřesné nebo neúplné, provede obec opravu v příslušné databázi.

Právo na výmaz
V případě žádosti o výmaz z Vaší strany obec zhodnotí, zda existuje důvod pro výmaz, a pokud
ano, osobní údaje vymaže.

Právo na omezení zpracování
V případě žádosti o omezení zpracování ze Vaší strany obec zhodnotí, zda existuje důvod pro
omezení zpracování, a pokud ano, zpracování omezí.


Právo na přenositelnost
Máte právo získat své osobní údaje, jež obec spravuje, ve strukturovaném, běžně používaném
a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci, a to v případě,
že zpracování je založeno na souhlasu či smlouvě nebo zpracování se provádí automatizovaně.

Způsob uplatnění Vašich práv v oblasti ochrany osobních údajů

Vaše práva můžete uplatnit prostřednictvím žádosti, kterou budete adresovat obci Hřibojedy. V žádosti
o uplatnění Vašich práv v oblasti ochrany osobních údajů je nutné uvést kdo žádost podává (řádně
identifikovat a uvést kontakt na Vás, aby obec mohla řádně ověřit Vaši totožnost) a o co se žádá nebo
co se navrhuje (vždy je vhodné popsat konkrétně situaci nebo problém, uvést, o co jde, co žadatel
očekává, nebo co navrhuje). V rámci urychlení vyřízení Vaší žádosti doporučujeme, aby byla žádost
podána způsobem prokazujícím Vaši totožnost, jako je datová schránka, e‑mail s uznávaným
elektronickým podpisem anebo listinné podání s ověřeným podpisem, případně se na obecní úřad
dostavíte osobně s průkazem totožnosti.

Pokud se domníváte, že došlo k porušení právních předpisů či ochrany Vašich osobních údajů, máte
rovněž právo podat kdykoliv stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27,
Praha 7, 170 00. Doporučujeme Vám však v takovém případě věc nejdříve projednat s kontaktní osobou
pověřence, která Vám pomůže Vaši situaci vyřešit.

publikováno: 21. 11. 2024 19:23, Markéta Hamanová

Novinky z úřadu

ÚŘAD - dovolená 20. a 21. 6. 2024

publikováno: 17. 6. 2024

  • Markéta Hamanová
  • 308
ÚŘAD - dovolená 20. a 21. 6. 2024

Z důvodu dovolené bude Obecní úřad Hřibojedy

ve dnech 20. a 21. 6. 2024 uzavřen.

Těšit se na vás budeme opět v pondělí 24. 6. 2024 v úředních hodinách.

Služby a poplatky

publikováno: 28. 4. 2024

  • Markéta Hamanová

Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací.

Obec Hřibojedy podle § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), a ve smyslu nařízení vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, a v souladu s článkem 15 odst. 3 Obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) ze dne 27. dubna 2016, (dále jen „GDPR“), stanovuje s účinností
od 15. září 2018 tento Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací.